Szanujemy i przestrzegamy prawa użytkowników do prywatności, w związku z czym poniżej wskazujemy zasady przetwarzania danych osobowych osób korzystających ze strony: https://solmar-shop.pl/.
Wszystkie dane osobowe gromadzimy i przechowujemy zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Administrator danych osobowych
1. Administratorem Danych Osobowych jest SM EURO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. TOMASZA ZANA, 43/2.1, LUBLIN, 20-601 wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000974621, NIP: 7123436170, REGON: 522171134.
2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod ww. adresem oraz adresem e-mail: info@solmar-shop.pl oraz pod numerem telefonu: + 48 (12) 312 59 99, w dniach (od poniedziałku do piątku godz. 9:00-17:00 lub Kontakt Telefoniczny z Administratorem jest możliwy w godzinach 9:00-17:00).
3. Kontaktując się z Administratorem poprzez adres e-mail, formularz kontaktowy, media społecznościowe oraz inne kanały komunikacji przekazuje Pani/Pan swoje dane osobowe, na przykład imię oraz adres e-mail.
4. Administrator Danych Osobowych jest jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.
Wykorzystywanie danych
Wszystkie dane osobowe zbierane na stronie internetowej https://solmar-shop.pl/ są wykorzystywane w niezbędnym zakresie wyłącznie do technicznego administrowania witryną, indywidualnego wsparcia, administracji użytkownika oraz do marketingu i wysyłki zamówionych towarów i newsletterów.
Dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, adres email, a także adres dostawy i numer telefonu, a w przypadku firm także numer NIP – użytkownik podaje dobrowolnie, ale są one niezbędne przede wszystkim do:
-
zawarcia z nim umowy sprzedaży oraz obsługi i realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) – przez czas trwania zawartej umowy i rozliczeń po jej zakończeniu;
-
wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązkach prawnych (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), w tym:
-
wystawienia i przechowywania imiennego dokumentu sprzedaży (faktura, paragon) – przez okres, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dokumenty podatkowe,
-
obsługi i realizacji ewentualnych reklamacji – do końca okresu ważności gwarancji czy rękojmi na zakupione u nas produkty;
-
realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), tj.:
– prowadzenia marketingu bezpośredniego – nie dłużej niż przez okres 5 lat lub do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
– dobór usług dla naszych klientów, optymalizacja naszych produktów lub usług na podstawie uwag klientów, optymalizacja procesów obsługi na podstawie przebiegu obsługi sprzedaży i posprzedażowej – cel analityczny;
– badania satysfakcji klientów i określania jakości naszej obsługi;
– tworzenia statystyk i analiz na nasze potrzeby wewnętrzne – przez okres, przez który Państwa dane przechowujemy na inne cele wskazane w niniejszej polityce prywatności.
We wskazanych wyżej celach (oprócz „wykonania umowy” oraz „wykonania obowiązków prawnych”) będziemy dokonywać profilowania, czyli zautomatyzowanej analizy Państwa danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań (np. w przypadku profilowania marketingowego będziemy dopasowywać komunikaty reklamowe do Państwa potrzeb i preferencji).
W przypadkach, gdy wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych, treść tej zgody będzie zawierała cel, w jakim będziemy te dane przetwarzać. Mogą Państwo na przykład wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych również w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie informacji handlowych (m.in. newslettera, informacji o promocjach etc.), o których mowa w ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą, a także na kontakt Usługodawcy za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z ustawą z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Podanie przez użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć zamówienie, zapisać się do newslettera, lub po prostu skontaktować się z nami, etc.
Komu możemy przekazywać dane?
Możemy przekazać dane użytkowników innym firmom, z którymi współpracujemy, tj.: firmom kurierskim, operatorom płatności, firmom obsługującym nasze magazyny, firmom hostingowym (przechowują dla nas dane na swoich serwerach), dostawcom i partnerom w świadczeniu usług związanych z marketingiem i reklamą, kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym, podmiotom nabywającym wierzytelności.
Powyższe przetwarzanie może również spowodować, że dane będą przesyłane do odbiorców danych poza Unią Europejską. Przesyłanie danych odbywa się w tym zakresie zgodnie z zasadami tzw. Tarczy Prywatności (https://www.privacyshield.gov/welcome) lub na podstawie tzw. Standardowych klauzul umownych Komisji Europejskiej (http://ec.europa.eu/justice/data-protection/ międzynarodowy transfer / przelew / index_en.htm).
Prawa użytkownika
Użytkownik, którego dane są przetwarzane ma prawo do:
-
dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
-
sprostowania swoich danych osobowych w przypadku gdy są one nieprawdziwe, a także do ich uzupełnienia jeśli są niekompletne,
-
całkowitego usunięcia swoich danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
-
ograniczenia przetwarzania swoich danych,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych w celach analitycznych i statystycznych,
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy RODO).
Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych danych osobowych. Zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
W celu realizacji swoich praw osoba, której dane dotyczą, może skontaktować się z Administratorem dowolnym kanałem komunikacji wymienionym w niniejszej Polityce.
NEWSLETTER
Subskrypcja Newslettera
- Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i bezpłatna.
- Aby zapisać się na newsletter, należy podać swój adres e-mail w formularzu subskrypcyjnym na stronie internetowej https://solmar-shop.pl/. Podanie przez użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć zamówienie, zapisać się do newslettera, lub po prostu skontaktować się z nami, etc.
- Użytkownik potwierdza subskrypcję poprzez kliknięcie w link aktywacyjny przesłany na podany adres e-mail.
Zakres Newslettera
- Newsletter zawiera informacje o aktualnych ofertach, promocjach, nowościach oraz innych wiadomościach dotyczących Administratora.
- Subskrypcja newslettera oznacza, że Użytkownik wyraża zgodę na wysyłanie informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Potwierdzając zapis na newsletter Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie przez Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora, a także przekazywania informacji handlowych.
- System mailingowy wykorzystywany przez Administratora do wysyłki newslettera odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane przez Użytkownika działania związane z przesyłanymi do Użytkownika wiadomościami e-mail, w tym datę i godzinę otwarcia wiadomości, kliknięcie w linki umieszczone w wiadomości, moment wypisania się itd.
Rezygnacja z Newslettera
- Subskrybent ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera.
- Rezygnacja następuje poprzez kliknięcie w link rezygnacyjny znajdujący się w stopce każdego newslettera lub poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: info@solmar-shop.pl
Analiza ruchu w sieci i pliki cookie, wtyczki społecznościowe
Czym są pliki „cookies”?
Mając na celu dostosowanie Sklepu internetowego do indywidualnych potrzeb Klientów strona https://solmar-shop.pl używa plików cookies - małych plików tekstowych zawierających informacje zapisywane przez serwer na komputerze Klienta (lub innym urządzeniu służącym do korzystania z Internetu). Cookies sesyjne dotyczą aktywności Klienta podczas określonej sesji przeglądarki i po jej zamknięciu są usuwane. Cookies trwałe pozostają w komputerze Klienta i aktywują się kiedy otwiera on stronę Sklepu internetowego. Uzyskane w ten sposób informacje (adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, dane demograficzne) są wykorzystywane jedynie w celach zapewnienia bezpieczeństwa, celach technicznych związanych z administracją serwera, konfiguracją Sklepu internetowego, celach statystycznych oraz marketingowych. Ponadto mogą być wykorzystane do celów analitycznych, co umożliwia nam zrozumienie potrzeb użytkowników, pozwalając na stałe doskonalenie jakości witryny.
Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (np Firefox, Opera) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies”, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki „cookies” do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Wtyczki społecznościowe
Ponadto nasza strona internetowa wykorzystuje funkcje różnych serwisów społecznościowych („wtyczki społecznościowe”). Korzystanie z tych funkcji wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Tik Tok, etc.
Nie mamy wpływu na zakres danych, jakie są pobierane przez serwisy społecznościowe po kliknięciu odpowiedniego przycisku. Informacje o celu gromadzenia danych, zakresie gromadzonych danych, ich dalszym przetwarzaniu i wykorzystywaniu przez poszczególne serwisy społecznościowe oraz związanych z tym prawach użytkowników i możliwych ustawieniach w celu ochrony prywatności podane są w politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych.
Korzystamy z wtyczek społecznościowych następujących serwisów:
-
Facebook Inc. (www.facebook.com, 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA);
-
Instagram Inc. (www.instagram.com, 1 Hacker Way Building 14, First Floor Menlo Park, California, USA);
-
Tik Tok Inc. (www.tiktok.com; 10100 Venice Blvd Suite 401 Culver City, CA 90232 USA).
Zezwolenie użytkownika na umieszczanie plików „cookies” w przeglądarce urządzenia jest dobrowolne, jednak ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na tej stronie internetowej.
Zmiany polityki prywatności
Zmieniamy się na dla Państwa na lepsze, dlatego w przyszłości może się zdarzyć, że znajdziemy jeszcze lepsze sposoby by chronić Państwa dane. Wówczas będziemy zmuszeni do aktualizacji naszej polityki prywatności, o czym oczywiście Państwa poinformujemy.