1. Sklep internetowy z odzieżą damską SOLMAR
  2. Wymiana i zwrot towarów

Wymiana i zwrot towarów

ZWROTY I REKLAMACJE


TERMIN ZWROTU

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie (na adres: SM EURO GROUP SP. Z O.O. ul. Serwituty 23, 02-233 Warszawa) lub za pośrednictwem wiadomości e-mail (na adres: info@solmar-shop.com ) w terminie 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji.


ZGŁOSZENIE ZWROTU & FORMULARZ

Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym zapachu perfum, proszku do prania itp.) oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie. Uwaga! nie ma możliwości zwrotu produktów z kategorii: perfumy, bielizna w tym body i skarpet.

ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY:

  • Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.

  • Wypełnić formularz zwrotu, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj – POBIERZ FORMULARZ).

  • Zwracany produkt z dołączonym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:
    SM EURO GROUP SP. Z O.O.
    ul. Serwituty 23,
    02-233 Warszawa

Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru oraz nadanych za pobraniem.




TERMIN REALIZACJI ZWROTU

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia do e-sklepu towaru wraz z wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o zwrocie – odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w e-sklepie. Oświadczamy, iż jesteśmy uprawnieni do wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem. Klient zobowiązany jest ponieść koszty wysyłki towaru do E-Sklepu. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostało zgłoszone odstąpienie od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.



W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 12 312 59 99



REKLAMACJE


ZGŁOSZENIE REKLAMACJI & FORMULARZ

ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ NALEŻY:

  • Dokładnie zapakuj i zabezpiecz produkt.

  • Wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj - POBIERZ FORMULARZ.

  • Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. Fakturą VAT), odeślij na adres:
    SM EURO GROUP SP. Z O.O.
    ul. Serwituty 23,
    02-233 Warszawa

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową.


TERMIN

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z towarem, rozpatrzymy Twoją reklamację. W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z trzech działań:

  • wymiany towaru na nowy

  • naprawy towaru

  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedającego, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania towaru do Klienta obciąża Sprzedającego.

Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).




W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 12 312 59 99